Festival Krumlov 33. ročník
Mezinárodní hudební festival Český Krumlov je už od roku 1992 oslavou hudby, kultury a umění.
Services
- Re-branding
- UX & UI
Pro 33. ročník jsme opět zajišťovali komplexní projekt vizuální komunikace.
Nové logo a barvy ročníku vycházejí z tematiky “Múzy inspirující a tvořící” a odrážejí lásku k hudbě, kultuře a samozřejmě Českému Krumlovu.
Jako každý rok, i letos jsme měli na starost jak online propagaci, tak tvorbu veškerých tiskovin a OOH.
V rámci online propagace jsme realizovali kromě základních grafických podkladů i cílené kampaně pro jednotlivé koncerty.
Zpracovali jsme reklamní spot pro Českou televizi a animované CLV pro reklamní prostory ve veřejném prostoru – například v metru či na Václavském náměstí.
Vytvořili jsme také širokou škálu tiskovin, od základních prvků, jako jsou CLV, plachty a billboardy, až po komplexnější materiály, jako je festivalový časopis, brožura, noviny a denní programy.
Pro Festivalovou zónu v Klášterní zahradě a Městském parku jsme adaptovali logo a vizuální styl tak, aby byl nejen esteticky působivý, ale také aby podpořil atmosféru místa.
Tento přizpůsobený styl byl pak použit při vytváření tiskovin a další grafiky pro samotnou Festivalovou zónu.