Menu

Návrh a implementace Customer Journey

Objevte skryté motivace vašich zákazníků

Chcete proniknout do tajů myšlení vašich zákazníků? Zajímá vás, co je motivuje k nákupu a kde se na jejich cestě k vám ztrácí potenciální zákazníci? Customer Journey (cesta zákazníka) je detailní mapa interakce mezi vaší značkou a zákazníky – od prvního kontaktu až po loajalitu. Pomůžeme vám tuto cestu nejen zmapovat, ale i navrhnout a implementovat tak, aby byla pro vaše zákazníky co nejpříjemnější a pro vás co nejefektivnější. Společně dosáhneme vyšších konverzí, zlepšíme zákaznickou zkušenost a zefektivníme automatizaci vašeho marketingu.

Co vám návrh Customer Journey přinese?

Co získáte?

  • Lepší pochopení chování zákazníků

    Kde přicházíte o zákazníky a jak je udržet na správné cestě?

  • Vyšší konverzní poměr

    Optimalizace každého touchpointu vede k vyšší efektivitě.

  • Efektivní automatizaci

    Personalizovaná komunikace na základě chování zákazníka.

  • Optimalizaci marketingových kanálů

    Využití nejúčinnějších touchpointů a kanálů.

  • Lepší zákaznickou zkušenost

    Plynulý průchod cestou zákazníka od prvního kontaktu po opakovaný nákup.

Postup při návrhu a implementaci Customer Journey

Jak vzniká?

  1. Analýza současného zákaznického chování

    Projdeme dostupná data o zákaznících a jejich chování na webu, v e-mail marketingu, sociálních sítích a dalších kanálech. Identifikujeme slabá místa, kde nejčastěji dochází ke ztrátě zákazníků. Zhodnotíme efektivitu současné komunikace a její konzistenci napříč kanály.

  2. Vytvoření mapy Customer Journey

    Definujeme jednotlivé fáze cesty zákazníka (např. povědomí, zájem, rozhodování, nákup, loajalita). Určíme klíčové touchpointy a kanály, kde se zákazníci rozhodují. Navrhneme ideální průchod zákazníka, který podporuje konverzi.

  3. Návrh automatizačních scénářů pro každou fázi

    Personalizované e-mailové sekvence na základě chování uživatelů. Retargeting kampaně na zákazníky, kteří nedokončili objednávku. Automatické follow-up e-maily po nákupu pro podporu loajality. Scénáře pro reaktivaci neaktivních zákazníků.

  4. Implementace Customer Journey do marketingových nástrojů

    Nastavíme potřebné automatizační scénáře v e-mail marketingu, CRM a reklamních systémech. Propojíme vaše systémy tak, aby zákaznická data plynule proudila mezi jednotlivými platformami. Otestujeme všechny scénáře a upravíme je podle reálných výsledků.

  5. Monitoring, analýza a optimalizace

    Sledujeme výkonnost jednotlivých touchpointů. Na základě analytiky upravujeme zákaznickou cestu pro ještě vyšší efektivitu. Doporučujeme vylepšení a rozšíření Customer Journey podle aktuálních dat.

Co vám dodáme?

  • Podrobnou mapu Customer Journey

    s vyznačením klíčových touchpointů.

  • Návrh optimalizovaných zákaznických scénářů

    pro různé fáze cesty zákazníka.

  • Strategii automatizace marketingu

    včetně konkrétních doporučení.

  • Technickou implementaci automatizovaných procesů

    do vašich marketingových nástrojů.

  • Automatizovaný reporting a doporučení pro optimalizaci Customer Journey

Jaké nástroje využíváme

  • E-mail marketing a automatizace

    ActiveCampaign, Mailchimp, Ecomail, HubSpot

  • CRM systémy

    Salesforce, Pipedrive, Zoho CRM, HubSpot CRM

  • Analytika a tracking

    Google Analytics, Google Tag Manager

  • Reklamní a retargeting platformy

    Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads

  • Automatizační nástroje

    Make (Integromat), Zapier, nativní API propojení

Časté dotazy

FAQ

Jak dlouho trvá vytvoření Customer Journey?

To závisí na složitosti a dostupnosti dat. Většinou návrh trvá 3–5 týdnů, implementace další 2–4 týdny.

Mohu Customer Journey implementovat postupně?

Ano, strategii lze zavádět po částech a postupně optimalizovat na základě výsledků.

Co když už máme nějakou automatizaci nastavenou?

Provedeme audit a navrhneme její vylepšení nebo rozšíření o nové scénáře.

Kolik stojí návrh a implementace Customer Journey?

Jedná se o poměrně složitý postupný proces. Zmapování Customer Journey začíná od 40 000 Kč, implementace je pak dlouhodobější proces, který s klientem vždy detailně plánujeme a spíše vycházíme z nastaveného měsíčního budgetu.

Chcete zákazníky, kteří se vracejí?

Chcete lépe porozumět cestě svých zákazníků a optimalizovat jejich zážitek? Pomůžeme vám navrhnout a implementovat efektivní Customer Journey, která zvýší loajalitu a spokojenost vašich zákazníků. Kontaktujte nás a pojďme společně vytvořit strategii, která povede k růstu vašeho podnikání!

Hledáte partnera pro vaše podnikání?